parafianowawies.info

WAKACJE z BOGIEM w Gliczarowie

WAKACJE z BOGIEM w Gliczarowie Górnym
W sobotę 24 czerwca o godzinie 8.00 dzieci oraz młodzież z grupy „Echo” wraz  z  ks. Wojciechem Pastwą i opiekunami wyruszyli na kolonię letnią „Wakacje z Bogiem” do Gliczarowa Górnego na Podhalu.

Tygodniowy pobyt w tym pięknym zakątku Polski był dla nich nagrodą za całoroczne zaangażowanie w życie parafii. Miejscem zakwaterowania był urokliwy rodzinny pensjonat „U Mietka”. Gospodarze tego obiektu - Państwo Mieczysław i Zofia Skupieniowie - to bardzo zacna rodzina, która gościła nas z wielką troską i życzliwością okazywaną nam przez cały pobyt.

Na ocenę celującą zasługują posiłki, które nam serwowano. Wielu z nas pierwszy raz jadło świeże produkty zrobione przez samych gospodarzy, takie jak: masło z maślniczki, biały ser, bundz. Państwo Skupieniowie prowadzą gospodarstwo, stąd na stole było tyle dobrych i zdrowych produktów. Poza tym pani Zofia to skromna kobieta, ale zarazem mistrzyni gotowania. Jej córka Terenia, która po wakacjach idzie do 7 klasy, to uczestniczka telewizyjnego programu kulinarnego „MasterChef Junior”!  Mieliśmy z nią spotkanie, a hitem było danie, które nam przygotowała osobiście - pierogi góralskie z kapustą podane z gorącymi oscypkami i z żurawiną. Palce lizać!

Nasz pobyt w Gliczarowie miał na celu pogłębienie naszej wiary, stąd codzienny udział w Eucharystii, spotkania formacyjne, śpiew liturgiczny i rozmowy na tematy związane z chrześcijaństwem.

Był także czas  na rekreację i zwiedzanie okolic Zakopanego. Oprócz tysięcy zdjęć wykonanych w tym czasie, którymi utrwalaliśmy nasz pobyt, zapewne w naszej  pamięci pozostaną piękne wspomnienia po wizycie w kościele NMP Fatimskiej na Krzeptówkach, zwiedzanie starego drewnianego kościołka i zabytkowego cmentarza na Pęksowym Brzysku, na którym spoczywają najbardziej zasłużeni ludzie dla Zakopanego i wielu znanych Polaków.
Zwiedziliśmy również zimową atrakcję Zakopanego - skocznię narciarską Wielką Krokwię. Po wyjechaniu kolejką na jej szczyt, gdzie skoczkowie oddają swe skoki, mieliśmy wielki szacunek dla tych, którzy siadają tu na belkę startową i oddają ponad 100 metrowe skoki.
Spacer doliną Kościeliską w upalny dzień dał się wszystkim we znaki, ale za to wejście na szlaku do Jaskini Mroźnej dało wszystkim upragnioną ochłodę i niezapomniane wrażenia.
Trudno byłoby nie wspomnieć o dwukrotnej wizycie w termach z gorącymi źródłami w Szaflarach, które byłe najmilszą i najatrakcyjniejszą formą zabawy i wypoczynku.
Podziwialiśmy piękno gór i bliskość Boga, kiedy spacerowaliśmy Polaną Rusinową i zwiedzaliśmy Sanktuarium Matki Bożej Królowej Tatr na Wiktorówkach.
Nie zabrakło również tradycyjnego spaceru po Krupówkach, gdzie zakupiliśmy pamiątki, którymi obdarowaliśmy naszych najbliższych. Przez cały pobyt towarzyszyła nam nie tylko piękna pogoda, ale i cudowna atmosfera.

Po ubiegłorocznym wyjeździe na ŚDM do Krakowa oraz jesiennym weekendowym pobycie w Szczyrku, był to nasz kolejny wspaniale przeżyty czas z opiekunem grupy „Echo” - ks. Wojciechem i mamy nadzieję, że nie ostatni.

Chcemy wszystkim SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ za okazane nam wsparcie materialne. Każdy kto w minionym roku szkolnym zakupił ozdoby świąteczne, znicze, ciasta - przyczynił się do tego, aby ten wakacyjny wyjazd doszedł do skutku. Dziękujemy również osobom i instytucjom, które nas wsparły finansowo. Do wszystkich wysłaliśmy listowne podziękowania.
Serdeczne słowa wdzięczności pragniemy skierować również do naszych wychowawców, którzy wraz z księdzem Wojciechem zapewnili nam opiekę  a swoją serdecznością i zaangażowaniem przyczynili się do tego, że nasz wakacyjny wyjazd był bezpieczny i obfitujący w niezapomniane przeżycia.

Wszystkim składamy z serca płynące BÓG ZAPŁAĆ!!!
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka cookies